+48 (12) 255 85 20krakow@cptrade.pl
+48 571 401 752jaroslaw@cptrade.pl
+48 (32) 760 60 53katowice@cptrade.pl
+48 571 33 88 33lodz@cptrade.pl
+48 (17) 583 19 75mielec@cptrade.pl
+48 695 020 771biuro.poznan@cptrade.pl
+48 (17) 852 36 54rzeszow@cptrade.pl
+48 (14) 631 67 80fhu@cptrade.pl
+48 571 33 88 44warszawa@cptrade.pl
+48 (15) 814 91 21stalowawola@cptrade.pl
+48 (71) 336 50 09wroclaw@cptrade.pl
lublin@cptrade.pl
opole@cptrade.pl
+48 691 913 297boleslawiec@cptrade.pl
+48 885 240 014torun@cptrade.pl
+48 726 520 164szczecin@cptrade.pl
+48 601 188 107gdansk@cptrade.pl
+1 (281) 516 17 71houston@cpthouston.com
+49 2203 358 0660info@cpt-industrie.de
  • a
  • b
  • c
  • d
  • e
  • f
  • g
  • h
  • i
  • j
  • k
  • l
  • m
  • n
  • o
  • p
  • q
  • r
  • s
  • t
  • u
  • v
  • w
  • y
  • z
Zwiń drzewo produktówRozwiń drzewo produktów

Napędy zębatkowe serii RCM oraz TRR

Seria RCM oraz seria TRR

Wyślij zapytanie ofertowe

Twoim zapytaniem zajmie się najbliższy przedstawiciel:

+48 (12) 255 85 20 krakow@cptrade.pl
Wyślij zapytanie

Wysyłając zapytanie akceptujesz Politykę prywatności

Firma AVENTICS oferuje swojej karcie katalogowej napędów o przekładni zębatkowej dwie serie siłowników – seria RCM oraz seria TRR . Wśród serii RCM Aventics wprowadził do sprzedaży następujące napędy:

 

Moduł RCM SE charakteryzujący się przepustem powietrza oraz zintegrowanym położeniem pośrednim skonstruowany został do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Średnica tłoka magnetycznego wynosi od 12 do 25 mm. Czynnikiem przekazującym energię jest sprężone powietrze. Siłownik posiada podwójne tłoczysko z zębatką i działa elastycznie.

Moduł RCM SE charakteryzujący się bez przepustu powietrza ale z zintegrowanym położeniem pośrednim przystosowany jest do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicach w zakresie od 12 do 25 mm. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Siłownik jest wyposażony w amortyzację elastyczną.

Moduł RCM SE charakteryzujący się przepustem powietrza ale bez zintegrowanego położenia pośredniego pracuje pod ciśnieniem od 2 do 8 barów w zależności od rozmiarów konstrukcyjnych siłownika. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Kąt obrotu wynosi od 0 do π radianów. Napęd został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicy od 8 do 25 mm.

Moduł RCM SE charakteryzujący się zarówno bez przepustu powietrza oraz bez zintegrowanego położenia pośredniego przystosowany został do pracy pod ciśnieniem roboczym od 2 do 8 barów. Kąt obrotu wynosi od 0 do 180 stopni. Średnica tłoku wacha się w zależności od wielkości konstrukcyjnej od 6 do 25mm. Posiada podwójne tłoczysko z zębatką, siłownik działa elastycznie.

 

 

 

 

 

 

 

Moduł RCM SH charakteryzujący się przepustem powietrza oraz zintegrowanym położeniem pośrednim skonstruowany został do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Średnica tłoka magnetycznego wynosi od 12 do 25 mm. Czynnikiem przekazującym energię jest sprężone powietrze. Siłownik posiada podwójne tłoczysko z zębatką i dysponuje amortyzacją hydrauliczną ustawioną trwale.

Moduł RCM SH charakteryzujący się przepustem powietrza ale bez zintegrowanego położenia pośredniego pracuje pod ciśnieniem od 4 do 8 barów w zależności od rozmiarów konstrukcyjnych siłownika. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Kąt obrotu wynosi od 0 do π radianów. Napęd został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicy od 12 do 25 mm. Napęd wyposażony został w amortyzację hydrauliczną działającą trwale.

Moduł RCM-SH charakteryzujący się bez przepustu powietrza ale z zintegrowanym położeniem pośrednim przystosowany jest do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicach w zakresie od 12 do 25 mm. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Siłownik jest wyposażony w amortyzację hydrauliczną.

Moduł RCM-SH charakteryzujący się zarówno bez przepustu powietrza oraz bez zintegrowanego położenia pośredniego przystosowany został do pracy pod ciśnieniem roboczym od 2 do 8 barów. Kąt obrotu wynosi od 0 do 180 stopni. Średnica tłoku wacha się w zależności od wielkości konstrukcyjnej od 12 do 25mm. Posiada podwójne tłoczysko z zębatką. Siłownik wyposażony został w amortyzację hydrauliczną działającą trwale.

 

Wśród serii TRR Aventics posiada cylinder obrotowy o kącie obrotu od 0 do 360 stopni. Budowane są siłowniki o średnicach tłoków magnetycznych od 32 do 100 mm. Robocze ciśnienie pracy wynosi od 1,5 do 10 barów. Czynnikiem przekazującym energię jest sprężone powietrze. Seria TRR posiada amortyzację regulowaną pneumatyczną .