Firma AVENTICS oferuje swojej karcie katalogowej napędów o przekładni zębatkowej dwie serie siłowników – seria RCM oraz seria TRR . Wśród serii RCM Aventics wprowadził do sprzedaży następujące napędy:
Moduł RCM – SE charakteryzujący się przepustem powietrza oraz zintegrowanym położeniem pośrednim skonstruowany został do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Średnica tłoka magnetycznego wynosi od 12 do 25 mm. Czynnikiem przekazującym energię jest sprężone powietrze. Siłownik posiada podwójne tłoczysko z zębatką i działa elastycznie.
Moduł RCM – SE charakteryzujący się bez przepustu powietrza ale z zintegrowanym położeniem pośrednim przystosowany jest do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicach w zakresie od 12 do 25 mm. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Siłownik jest wyposażony w amortyzację elastyczną.
Moduł RCM – SE charakteryzujący się przepustem powietrza ale bez zintegrowanego położenia pośredniego pracuje pod ciśnieniem od 2 do 8 barów w zależności od rozmiarów konstrukcyjnych siłownika. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Kąt obrotu wynosi od 0 do π radianów. Napęd został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicy od 8 do 25 mm.
Moduł RCM – SE charakteryzujący się zarówno bez przepustu powietrza oraz bez zintegrowanego położenia pośredniego przystosowany został do pracy pod ciśnieniem roboczym od 2 do 8 barów. Kąt obrotu wynosi od 0 do 180 stopni. Średnica tłoku wacha się w zależności od wielkości konstrukcyjnej od 6 do 25mm. Posiada podwójne tłoczysko z zębatką, siłownik działa elastycznie.
Moduł RCM – SH charakteryzujący się przepustem powietrza oraz zintegrowanym położeniem pośrednim skonstruowany został do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Średnica tłoka magnetycznego wynosi od 12 do 25 mm. Czynnikiem przekazującym energię jest sprężone powietrze. Siłownik posiada podwójne tłoczysko z zębatką i dysponuje amortyzacją hydrauliczną ustawioną trwale.
Moduł RCM – SH charakteryzujący się przepustem powietrza ale bez zintegrowanego położenia pośredniego pracuje pod ciśnieniem od 4 do 8 barów w zależności od rozmiarów konstrukcyjnych siłownika. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Kąt obrotu wynosi od 0 do π radianów. Napęd został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicy od 12 do 25 mm. Napęd wyposażony został w amortyzację hydrauliczną działającą trwale.
Moduł RCM-SH charakteryzujący się bez przepustu powietrza ale z zintegrowanym położeniem pośrednim przystosowany jest do pracy pod ciśnieniem od 4 do 8 barów. Został wyposażony w tłok magnetyczny o średnicach w zakresie od 12 do 25 mm. Medium pracy stanowi sprężone powietrze. Siłownik jest wyposażony w amortyzację hydrauliczną.
Moduł RCM-SH charakteryzujący się zarówno bez przepustu powietrza oraz bez zintegrowanego położenia pośredniego przystosowany został do pracy pod ciśnieniem roboczym od 2 do 8 barów. Kąt obrotu wynosi od 0 do 180 stopni. Średnica tłoku wacha się w zależności od wielkości konstrukcyjnej od 12 do 25mm. Posiada podwójne tłoczysko z zębatką. Siłownik wyposażony został w amortyzację hydrauliczną działającą trwale.
Wśród serii TRR Aventics posiada cylinder obrotowy o kącie obrotu od 0 do 360 stopni. Budowane są siłowniki o średnicach tłoków magnetycznych od 32 do 100 mm. Robocze ciśnienie pracy wynosi od 1,5 do 10 barów. Czynnikiem przekazującym energię jest sprężone powietrze. Seria TRR posiada amortyzację regulowaną pneumatyczną .